Rozkład dnia
6.30 - 8.30 Rozmowy indywidualne i zespołowe wynikające z zainteresowań dzieci, zabawy rozwijające mowę i myślenie, wyzwalające aktywność twórczą i ekspresyjną dzieci. Rozwijanie umiejętności społecznych Zabawy ruchowe inspirowane przez nauczyciela.
8.30 - 9.00 Przygotowanie do śniadania - śniadanie.
9.00 -11.45 Zajęcia dydaktyczne organizowane przez nauczyciela, wspomagające dzieci w rozwijaniu uzdolnień oraz kształtujące czynności intelektualne.
Gry, zabawy ruchowe, zajęcia sportowe, obserwacje przyrodnicze, prace gospodarcze, porządkowe, ogrodnicze na powietrzu - w ogrodzie przedszkolnym, na boisku, w parku. Spacery, wycieczki. Zabawa swobodna dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela. Samorzutna aktywność ruchowa, konstrukcyjna, badawcza, wypływająca z inicjatywy dzieci. Sytuacje okolicznościowe, czynności opiekuńcze, samoobsługowe, organizacyjne.
11.45 -12.30 Czynności higieniczne, przygotowanie do obiadu - obiad.
12.30 -14.30 Zajęcia relaksacyjne. Zabawa swobodna dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela. Samorzutna aktywność ruchowa, konstrukcyjna, badawcza, wypływająca z inicjatywy dzieci. Praca indywidualna z dziećmi 5 i 6 -letnimi wspierająca rozwój dziecka w zakresie ciekawości, aktywności, samodzielności. Kształtowanie wiadomości i umiejętności, niezbędnych do podjęcia nauki w szkole. Zabawy ruchowe z inicjatywy nauczyciela. Zajęcia dodatkowe.
14.30 -15.00 Przygotowanie do podwieczorku - podwieczorek.
15.00 -17.00 Samorzutna działalność dziecka. Zabawy wg zainteresowań dzieci. Działania nauczyciela utrwalające, wzbogacające i wspierające indywidualny rozwój dziecka.